Pagina's

januari 21, 2009

Nieuw borduurpatroon


Gisteren kreeg ik een mail van Ginihouse dat er een nieuw borduurontwerp uit is en ik was dus gelijk verkocht want zoiets zocht ik dus al een poosje.
Hierboven zie je het patroon, néé niet het kussen op zich maar ze heeft dus een patroon ontworpen waarmee je blokken kunt borduren met zo'n ruitjes effect waarmee je gelijk het volumevlies meestikt en daardoor krijg je dan gelijk het quilteffect, de blokken naai je aan elkaar vast en voilá klaar is je quiltkussen.
Ik móest het dus hebben want dit gaat erg goed van pas komen aangezien de kamer van mijn dochter onderhanden genomen wordt!
Over slaapkamers gesproken...de plannen zijn iets gewijzigd wat betreft het Pip behang dat ik gezien heb voor mijn dochter (zie paar berichtjes terug), het word nu glasvezel behang en dat word dan weer gesaust (ik schrijf het vast en zeker verkeerd...ach ja), dit ivm de zeer slechte muren en het zien van bobbels en putten of puntjes ondanks het plamuren, schuren en voorstrijken en op deze manier kan ik regelmatig een ander kleurtje nemen als ik het weer eens beu ben want even verven is zo gedaan ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lief , schattig ding ; erg leuk . Succes met het borduren...
Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Je kunt toch ook gewoon volumevlies kopen met zo'n ruitpatroon erop gedrukt ??? Of is dit toch weer iets anders ?
Groetjes Natascha

*OLLY* zei

Hoi Natascha,

Dit is idd weer iets anders, als ik die namelijk kant en klaar koop heb ik geen keus in de stofjes én hierop wordt tegelijkertijd een figuurtje geborduurd ;-)

Anoniem zei

Hé wat leuk!!!
groetjes, Gera

*OLLY* zei

Hoi Gera,
Ja deze is leuk he, toen ik hem zag was ik gelijk verkocht en moest ik hem hebben haha.
Je hebt zo mail ;-)
Groetjes Monique