Pagina's

januari 16, 2009

Dé Tilda huisjesquilt

Ik heb de huisjesquilt er weer bij gepakt.
De figuren zoals de huisjes en de hartjes evenals de boompjes zitten nog niet vast op de quilt (dit moet dus nog pfff) want moet de huisjes eerst nog voorzien van een stitcherie én dat was even een gevogel hoe ik dat erop ging krijgen maar m.b.v soluvlies waar ik de tekst op heb overgetrokken moet mij dit gaan lukken aangezien het vlies na het besprenkelen van water zo als sneeuw voor de zon verdwijnt en de stitcherie blijft zitten...het is tenminste wél de bedoeling dat het net zo makkelijk gaat als dat het klinkt.
In ieder geval heb ik er weer lol in om de quilt te maken!
Ik wil er ook nog een brede rode rand om de quilt heen maken maar voorlopig ben ik nog niet zo ver en eigenlijk wil ik de naden nog doornaaien...noem je dat doorpitten ofzo? geen idee maar het gaat vast en zeker een leuke huisjesquilt worden waar mijn dochter enorm blij mee zal zijn!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij wordt leuk !!! Wel een werk, maar dan heb je ook wat. Ik vind de kleurtjes super ( zal heel leuk staan in een Pip-kamer ;) ).

Groetjes Liane

Anoniem zei

Wat een heerlijke vrolijke kleuren, die zag je dochter zeker wel willen hebben voor op haar kamer ?
Groetjes Natascha

Anoniem zei

Hoi Monique,
wat leuk dat je een quilt maakt!!
vrolijke kleuren!!
groetjes, Gera