Pagina's

januari 16, 2009

Look a Like éindelijk klaar

Een tijdje geleden had Mim-pi een nieuwe collectie op de markt gebracht waar ze een heel gaaf zwart wit gestipt jurkje verkochten.
Deze dus...

...helemaal in luv was ik maar helaas waren de jurkjes binnen een mum van tijd uitverkocht en toen de Bizzkids met een ontwerp kwam die er enorm veel op leek was de keus snel gemaakt....zélf maken dus, helaas was de keus de jurk zelf te maken sneller genomen dan het jurkje zich liet maken...pfffff voor een beginner is dit dus geen gemakkelijk jurkje, vind ik dan!


Maar goed, het is vrij goed gelukt én ze past hem nog ook!

(ivm het feit dat ik mijn kinderen niet graag op internet plaats met foto's heb ik haar gezicht wit gemaakt)





Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik hem heb afgemaakt maar ook dat hij éindelijk áf is want het was geen makkelijk patroon hoor en beschrijvingen lezen is nu ook weer niet mijn sterkste punt (meestal ook doordat de beschrijving zo moeilijk beschreven is (en je daardoor veel te moeilijk gaat denken) terwijl dit achteraf heel wat makkelijker kon)
Maar goed, de jurk is klaar, kleine meid is blij en moeders ook...op naar het volgende projekt.


2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Je mag er terecht trots op zijn!
Hij is prachtig!!!!

Anoniem zei

Ik vind die van jou er zelfs mooier uitzien dan die van Mimpi ! Mooi geworden hoor, ik doe het je niet na.

Groetjes Liane