Pagina's

augustus 28, 2008

Tilda... Kanga en Joey

Toen ik van iemand een mailtje kreeg met daarin de link naar een weblog omdat daar zoiets leuks op stond was ik gelijk verkocht en moest en zou ik dat patroon vinden.
Helaas bleek het in een Australisch tijdschrift te hebben gestaan dat zowat overal al uitverkocht was en de adresjes die hem nog wel hadden volgens hun website bleken het blad toch ook weer niet te hebben.
Balen dat ik deed maar gelukkig niet voor lang want ik heb het patroon alsnog via iemand kunnen krijgen en ben daar heel blij mee.

Het is een ontwerp van Tone Finnanger en als echte tone finnanger fan móest deze dan ook gemaakt worden.
Helaas is de foto een beetje slecht bewerkt, had er eerlijk gezegd niet zo'n zin in om de foto te bewerken aangezien het programma niet wil doen wat ik wil, maar goed...hier is de foto dan ;-)

Geen opmerkingen: