Pagina's

augustus 23, 2008

shop til you....

Vandaag kwam ik in de stad dit zwarte t-shirt tegen en aangezien mijn dochter Alice heet moest dit shirt natuurlijk gekocht worden.

Alleen zwart vonden we maar zwart dus moest er ook nog een fel roze kleurtje bij en die hebben we gelukkig ook kunnen vinden.
Ze heeft een zwarte rok met allemaal laagjes over elkaar en die moet hier dus onder samen met een felroze legging en hoge zwarte laarsjes die in bestelling staan.

Zwart is toch wel leuk bij kinderen als het maar gecombineerd word met een fel kleurtje vind ik!




In een rek met allemaal afprijzingen vond ik nog een leuk shirt met een leuke tekst...

Mijn dochter kan er namelijk niet tegen als iemand haar lang aankijkt en ze heeft ooit eens tegen iemand in een supermarkt gezegd

"WAT kijk je nu" ja vijf jaar en haar mondje bij. (heb natuurlijk wel uitgelegd dat ze zoiets niet mag zeggen ;-)
Dus toen ik dit shirt zag móest dit dus ook mee.
Ik moet er alleen nog een leuke fel blauw shirtje bij zoeken en een felle blauwe legging voor onder een rok en dan hebben we weer een setje.

O ja, sommige waren nieuwsgierig naar mijn Granny sprei die ik aan het
haken ben dus hierbij even een detailfoto want pas als hij helemaal klaar is
laat ik hem in zijn geheel zien.

Het is wel een heel werk aangezien ik een groot vierkant maak ipv allemaal kleine vierkanten die ik dan later weer aan elkaar haak en dus is het ook een saai werkje maar wel een werkje dat je kunt doen zonder er al teveel bij te moeten nadenken...heerlijk!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, hééél herkenbaar hoor, hier ligt ook van alles uitgeknipt ( maar dan vilt )maar afmaken ho maar.
Die tshirts zijn wel heel errug cool zeg ! Helemaal top !

En je sprei gaat ook lekker zeg ! Wie zei er hier nou dat er niks uit d'r vingers kwam, haha ?!

Groetjes Liane

*OLLY* zei

Gaaf he die shirtjes, vooral die met die tekst Bad Alice vind ik grappig....niet dat alice stout is hoor maar wel enorm ondeugend ;-)

Ja, wat het haken betreft komt er wel wat uit mijn handen haha, maar ik heb hier nog een onafgewerkte jurk liggen en diverse patronen liggen die al wel uitgetekend zijn op papier maar nog niet op de stof is gespeld....pffffffff
Ik ga eerst de Muriel maar eens afmaken en daarna de jas maar volgens mij heb ik die een maat te klein uitgetekend dus kan ik weer opnieuw beginnen met een grotere maat haha
Groetjesss Monique