Pagina's

augustus 07, 2008

Bestellingen ontvangen...


Vandaag kreeg ik mijn bestelling binnen van de lapjeschuur (2 meter stippenstof) en mijn bestelling van de stoffenstunter (2 meter zwarte tule, 1 meter babyroze en 1 meter fluor roze tule, 1,5 meter stippen tricot en 2 meter van een heel goedkoop stofje dat ik erg op de mim pi stof vond lijken waar een jurkje van is gemaakt in hun nieuwe collectie...o.k niet helemaal hetzelfde maar wel dezelfde soort kleurstelling én bloem en de stof valt me echt niet tegen, heel mooi van kwaliteit en dat voor 2,50 de meter ;-)Nu is het wachten op de nieuwe Bizzkids want daar staat een model in waar ik deze stofjes voor wil gebruiken, de tule stof word overigens gebruikt voor een petticoat.


Ook ontving ik vanmiddag mijn bestelde stof van Fabric bliss uit Amerika

De stof is in werkelijkheid nog mooier als op de foto en kreeg er nog een lapje stof en twee meter elastiek zigzaglint bij, de rhinestone buckle vind ik helemaal leuk en gaat zeker ergens voor gebruikt worden, leuk met een lintje ofzoiets.
Nu verwacht ik alleen nog maar een Roos patroon en dan is het even klaar met bestellen en moet ik maar eens beginnen met iets te maken van al die gave stoffen.
Alhoewel, ik zoek nog steeds naar een geschikte stof voor de manteljas van Burda (zie blogbericht hieronder) en ik zoek nog een tricot om te combineren met de tricot uit de notenboom collectie die ik pas geleden gekocht heb.
Maar eerst moet ik nog even de Muriel afwerken...

1 opmerking:

Sandra zei

Prachtige stofjes!

Groetjes, Sandra