Pagina's

juli 30, 2008

Burda 9596

Op de Burda website kon je de nieuwe collectie losse patronen bekijken die half juli te koop zouden zijn en ik was meteen weg van dit model jasje, wat zou hij mijn dochter leuk staan en toen ik net een mailtje kreeg dat de naaipatronenwinkel hem binnen had heb ik hem natuurlijk gelijk besteld.
Ik wou eerst de roos maken (zie het label Roos 5006 A op mijn blog) maar nu ik deze heb gezien gaat het dus deze worden en bewaar ik de Roos voor volgend jaar ;), ook de Orella van Farbenmix gaat een keer gemaakt worden maar voorlopig nog even niet want ga het binnenkort druk krijgen met dit manteltje van Burda ;-)

Nu eerst nog een geschikte stof vinden en aangezien ik altijd een bepaald idee in mijn hoofd heb zal het wel weer een zoektocht gaan worden van heb ik jou daar, maar ach, zo blijven we bezig he!

Geen opmerkingen: