Pagina's

juli 22, 2008

Posy Border

En zeg nu eens zelf...
dit is toch een super stofje?

Ik zie er al een jurkje in of een
leuke rok met een onderrok of
als tas en zo zie ik er nog wel
meer in en daarom heb ik ook
maar gelijk 2 keer een yard besteld,
geen idee hoeveel meter dit precies is maar volgens een omrekentabel zit
ik dan rond de 1.80 meter...
moet genoeg zijn dacht ik zo.

Door de kleuren is het ook weer leuk te combineren met andere stofjes maar zat ook al te denken aan een combinatie met tule als onderrok bijv.
Het is alleen nog wachten op
het moment dat ik de stof in huis heb.


Ook vond ik daar op die site deze
Rhinestone Buckle en heb nog geen
idee waar ik hem bij ga gebruiken maar
ik vind hem leuk en Bling Bling is altijd
goed bij een meisje van bijna zes
dus heb er hier ook maar eentje van
mee besteld.
Achteraf veel te weinig want ik krijg nu
opeens allerlei ideeën waar zo'n buckle
goed van pas zou komen als decoratie.
Maar ach, daar moeten we dan maar
weer wat anders voor verzinnen of het
als goed excuus gebruiken om weer wat
te kunnen bestellen via die webshop ;-)

2 opmerkingen:

Sandra zei

Heey, ben je nu alweer terug van vakantie! Wat snel, en dan kan je nu weer allemaal mooie dingen gaan maken...
Wat een schitterende stof heb je besteld zeg, echt een plaatje...waar heb je deze besteld, heb hem nog niet eerder gezien?
En de buckle is ook super!
Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

Groetjes, Sandra

*OLLY* zei

Hoi hoi,
Ben een beetje laat met mijn reaktie geloof ik haha, maar heb hem besteld bij fabricbliss.com ;-)