Pagina's

juli 21, 2008

Award ontvangen



Net terug van vakantie, mail checken en dan tot de ontdekking komen dat je genomineerd bent voor deze award...leuker kun je toch niet thuis komen?

Ik ben genomineerd door Diana

Diana, bedankt voor je aardige woorden, ik krijg het er warm van en vind het erg leuk om te lezen!


Dit is wat ze over me heeft geschreven;

Verder Monique van Olly. Haar weblog is ook erg inspirerend. Ze maakt naast kleding ook allerlei leuke andere dingen als tassen en knuffels etc. Erg leuk om te zien. Verder heeft ze net als ik ook nog maar kort een borduurmachine en ik vind het erg knap, wat ze allemaal al gemaakt heeft. Ik ben onder de indruk van de keuzes die ze maakt mbt tot het kleurgebruik. Daar heeft ze echt gevoel voor. Haar borduurtje van goodgirl bijv. vind ik supermooi!


Nu aan mij de eer om de nominatie weer door te geven en dat is voor mij een groot probleem want ik vind er zoveel leuk en steeds als ik denk dat die of die een award verdient hebben ze er al een gekregen....HELP!
Zo heb ik Tante Hilde- Willie's crazy creations-door het oog van de naald (waar ik hem weer van ontvangen heb)-pigje-zussies kleding-juul en jonah-Joozz en zo zijn er nog veel meer die wat mij betreft een award kunnen ontvangen maar die er dus al een hebben gehad.
Ik vind het dan ook erg moeilijk en kwam dit stukje tegen op de weblog van Joozz waar ik ook wel wat voor voel en me dan ook bij aansluit.
Misschien is het de makkelijke weg kiezen voor sommige maar ik kan echt geen keuze maken en vind dat jullie hem stuk voor stuk verdienen.
Hier het stukje van Joozz
Het regent Awards in de blogger wereld. En terecht natuurlijk, er zijn zoveel verschillende, leuke, inspirerende, creatieve, vrolijke weblogs, die verdienen allemaal een prijs.Ik heb dan ook besloten om niemand aan te wijzen voor een Award maar hem meer symbolisch te geven aan iedereen die zijn kunsten en belevenissen met de rest van de wereld deelt.Dus bij deze: Alsjeblieft ... en ga allemaal vooral door met je weblog (of pak het weer op na de zomervakantie :-)).
Hier sluit ik me dus graag bij aan en wil Diana nogmaals bedanken voor deze gave award!

Geen opmerkingen: