Pagina's

juli 10, 2008

ON-GE-DUL-DIG

Ongeduldig...wat is dat?
Dit vond ik er over in het woordenboek;

rusteloos door haast, door niet langer te kunnen wachten

Mmm, zou ik daar last van hebben, JA ZEKER!!!.

Ik wacht nu al ruim een week op het moment dat de stoffenstunter zijn HILCO collectie online zet en tot die tijd kan ik nog niks bestellen, nou ik kán wel maar wíl nog niet.

Waarom ik dan nog niks kan/wil bestellen heeft te maken met het feit dat ik geen zin heb ik twee keer de verzendkosten...hoezo zuinig! maar laten we eerlijk zijn...die extra verzendkosten die ik dan kwijt ben kan ik weer wel leuk aan een metertje stof spenderen, ja toch ;-)

Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal hele leuke stofjes van Hilco maar die waren alleen nog maar via Duitsland te bestellen en aangezien de verzendkosten van die webshop torenhoog waren heb ik ervan af gezien toen ik las dat de Stoffenstunter ook Hilco ging verkopen....ideaal!

Mijn hoofd loopt over qua ideeën en heb zin om eraan te beginnen maar zonder stof komen we niet ver.

Dus ik ben ongeduldig en het word met de dag erger, ik heb "haast" want wil aan de slag.

Ook zag ik hele leuke andere stofjes die ik dus allang had kunnen bestellen maar ivm de verzendkosten die ik dan twee keer heb nog niet heb besteld, maar o wat zijn ze leuk en wil ze hebben-hebben-hebben.

Zwart-fuchsia-turquoise-tule-roze-rood-marine-roosjes-stippen...ja ik wil het allemaal.

Zal alleen nog even geduld moeten hebben....

Geen opmerkingen: