Pagina's

juli 10, 2008

Studio Tantrum Feliz

Er is een nieuw patroon uit van Studio Tantrum, een leuk patroon, een super patroon, erg lief en mooi, echt voor meisjes....

...helaas niet voor mijn meisje want zij vind het saai, niet leuk, gek, niet voor meisjes van bijna zes.

Mijn kleine meid, mijn prinsesje...ze vind het niet meer leuk, of is het om zichzelf stoerder voor te doen dan ze eigenlijk is?...ik hoop het want ik vind het een leuk patroon en zou graag eens de schaar in een marine blauwe stof zetten en roezels maken van delfstblauwe stofjes gecombineerd met een vleugje rood en een lintje hier of daar.

Ik ga het patroon gewoon een keer bestellen en als het dan af is en ze de jurk kan zien (hij kan overigens ook als rok gedragen worden als ik hem zonder schouderbanden maak) hoop ik dat ze toch overstag gaat en roept dat ze hem super, leuk, gaaf, en mooi vind.....en ik hem niet voor niks heb gemaakt (zo wel, dan is daar marktplaats maar heb ik het patroon toch maar gemaakt ;-))

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schattig patroon!!! En ik herken je 'probleem'hoor...heb hier een dochter van 10 rondlopen met een hele eigen smaak en ideeen over kleding...zucht... ;-) en ook mag ik haar haren niet meer doen...nog een diepere zucht...(ik koop wel een pop!! Proest!!!)

*OLLY* zei

Hhahaah dus jij hebt er ook zo eentje rondlopen hihi, ach ja, het is ook wel leuk als ze zo'n eigen mening hebben alhoewel het soms voor moeders minder is ;-)
Ik heb mijn dochter om kunnen krijgen YES YES YES....en het patroon is besteld ;) (ze zag een voorbeeld van iemand anders die hem in roze tinten had gemaakt...ja en toen was ze toch om hahaha)
Groetjessss Monique

Anoniem zei

Oohhh!!! Jij bent een BOFBIBS zeg!!! Wacht maar tot ze 10 jaar is...grijnsssssss...en Laura wil nu ook haast geen roze meer aan!! Snik!!! Ja, kleine meisjes worden groot..
groetjes, Alice

*OLLY* zei

Haha, gelukkig heb ik dan nog even want ze moet in September nog maar zes worden hihihi, maar ik snap je wel hoor, het begint namelijk nu al met dat eigen willetje en geen roze meer willen of dat saaaaaai vinden of dat niet COOOOOOL vinden.
Pfffff, als ik naar mezelf kijk dan was ik echt niet zo hoor hihihi

Groetjes Monique