Pagina's

juli 08, 2008

Natrena meets Pip

Van de week tijdens het boodschappen doen kwam ik deze leuke dispenser tegen van Natrena.

Pip Studio heeft speciaal voor Natrena een zakdispenser ontworpen.

Dit is er een van en heet "sweet flowers" Ik vond ze zo leuk dat ik er twee gekocht heb...geen idee waarom ik er nu persé twee moest hebben want er komen nog twee andere modellen binnenkort en ook die wil ik natuurlijk hebben.


Wat ik ermee moet...eh, de zoetjes gaan in de thee en verder...ik heb geen flauw idee want met
één dispenser is een mens natuurlijk al geholpen aangezien hij hervulbaar is dus waarom ik dan de hele serie wil hebben...

tja zeg nu zelf...ze zijn toch gewoon veels te leuk om niet te hebben.

4 opmerkingen:

nanny4two zei

Geweldig!! ik ga ze meteen sparen!!
H-e-l-e-m-a-al TOP!!
Groetjes nanny4two

*OLLY* zei

Ja, ze zijn gaaf he!
Hier zijn alleen nog maar de dispensers met het vogeltje erop te koop, het schijnt dat er elke 3 maanden een nieuwe uit komt...geen idee of dit waar is maar ik kijk gewoon regelmatig even in het schap haha...hoezo Pip verslaafd.

Anoniem zei

Zij deze leuke covers voor natrena zoetjes nog verkrijgbaar ???

Anoniem zei

Ze komen op marktplaats