Pagina's

augustus 13, 2013

Uiltje knappen...

Mijn dochter kwam thuis met een uitnodiging voor het kinderfeestje van haar vriendinnetje.
Ze begon meteen met denken over wat ze toch kon gaan geven, want elk jaar wordt dit toch wel wat moeilijker.
Mam, jij kunt vast wel iets leuks haken, toch? 'Tuurlijk, maar wat? Een knuffel is leuk, maar niet als je 11 wordt! Dan wil je toch wel iets waar je wat mee kunt doen.'
Het nieuwe patroon van Vendulka kwam dus net op tijd!
Het officiele patroon is voor een tasje, maar ik heb er een soort van make-up zakje van gemaakt en dus gevoerd met roze vilt..
Dit patroon heb ik gehaakt met Rio Katoen en gevuld met allerlei 'tut'spulletjes.
Volgens mijn dochter was het een geslaagd cadeautje en ze vond het jammer dat dit niet voor haar bedoeld was. Tja, dat wordt dus binnenkort weer een make-up zakje haken ;)

8 opmerkingen:

mingle-mangle zei

wat een leuk idee:D,kan me niet voorstellen dat ze het niet leuk vind,

groetjes mingle-mangle

Margaret zei

Wat een leuk idee om daar tut spulletjes in te doen, is echt iets voor die meiden.

Anniegurumi zei

Wat een leuk idee! Hij is heel schattig geworden!

ChériesCrochet zei

Wat leuk !!!

Wendy zei

Ontzettend leuk gemaakt ziet er super uit

Michelle zei

Wat een super leuk cadeau!

Kleding Jetje zei

Een superleuk cadeau! Ik hou het in gedachten voor als mijn nichtje jarig is. misschien wel leuk voor haar.

Mirella zei

super leuk zeg !!!