Pagina's

augustus 16, 2011

Hamertje Tik...

HAMERTJE TIK...

Mijn blog heeft een tijdje op de pauze stand gestaan, maar daar moet binnenkort verandering in gaan komen.

De kleine man slaapt nu op regelmatige tijden (een uitzondering daar gelaten) en dat betekend dat ik ook steeds meer tijd krijg om wat aan mijn hobby's te doen ;)

Zo heb ik eergisteren deze leuke hamer gehaakt uit het boekje "Babycadeautjes haken" van Annemarie Arts

Ik had even een beetje moeite met de steel van de hamer aangezien ik opeens moest gaan haken in een paar toeren die ik eerder had gemaakt.

Tja, dat werd even goed nadenken, maar het is dus gelukt zoals je kunt zien...jippie!

De smaak heb ik goed te pakken, want ik ben nu aan het vliegtuig bezig uit ditzelfde boekje.

Houd mijn blog dus in de gaten, want er kan hier binnenkort zomaar een vliegtuigje landen :D

4 opmerkingen:

Woon - Geluk zei

Heerlijk dat je weer wat meer tijd krijgt voor je hobby's!
Deze hamer is helemaal leuk! Ik ben ook erg benieuwd naar je vliegtuig!
Succes ermee!
Groetjes Cindy

Gerd@ zei

Nou die hamer is goed gelukt hoor ik heb altijd moeite met patroon lezen ...... iets namaken is geen
probleem maar patronen gggrrrrr .

Fijne dag .... Gr. Gerd@

fieve zei

Wat een PRACHTIGE hamer heb je gehaakt!!!! Gelukkig wijst mijn meisje altijd in de lucht zodra er een vliegtuig over vliegt;-)!!!

Lien zei

Ahhhhhhhhh! Wat super dat je eindelijk weer een beetje aan jezelf toekomt. Lekker weer tijd om af en toe eens te frutselen. Ik vind de hamer supermoi geworden. Wat een leuk boekje is het ook he! Het vliegtuigje is ook heel leuk, ben eens benieuwd welke kleurtjes die krijgt! Heel veel haakplezier (en babygenot) xx