Pagina's

maart 08, 2011

Pimp my shirt...

Pimp my Shirt...
Gisteren moest ik nog even een tussenstop maken bij de Action ;)
Wat ik nu precies nodig had was ik vergeten toen ik het schap strijkapplicatie's zag...
Voor mijn dochter nam ik de vlinderapplicatie's mee en voor mijn oudste zoon de basketballer en voor mijn jongste zoon de schoentjes (zie foto).
Gisteravond moest ik toch strijken dus besloot om gelijk maar wat babyshirtjes te voorzien van een Action applicatie.
Het strijken ging niet zoals het hoorde, de kleine deeltjes wilden niet blijven plakken dus moest ik er nog een keer met de strijkbout overheen.
Bij twee van de drie shirtjes was dat geen probleem, maar bij het derde shirtje bleek mijn afbeelding opeens gesmolten te zijn.
Gelukkig kon ik de afbeelding er zo afpellen en heb besloten om er dan maar een enorme applicatie op te strijken (zie aqua shirtje) en die bleef gelukkig wel zitten!
Ik weet niet hoe de applicatie's zich in de was houden, er staat namelijk op dat je het kledingstuk beter met de hand kan wassen en anders op 40 graden, maar je mag dan weer niet centrifugeren (dat zegt waarschijnlijk ook al iets over de kwaliteit van de afbeeldingen)
Ik ga dit alles gewoon wél doen...eens zien wat er gebeurt (wel binnenstebuiten wassen overigens en geen wasverzachter).
De shirtjes waren niet zo duur, in de uitverkoop voor 1 a 2 euro per stuk, dus mocht er iets mis gaan dan is het niet zo'n ramp.
Een pakje met applicatie's kost overigens 0,69 cent...dat is nog eens leuk om uit te proberen ;)
Ik vind het in ieder geval stoere shirtjes geworden voor een klein mannetje!

2 opmerkingen:

Mirella zei

ooo... die heb ik ook nog ergens liggen ;-)
Nou ben benieuwd dan als ze gewassen zijn ;-) Laat je het even weten op je weblog? hahaha..

Ze zijn wel super leuk geworden hoor!!

Eline Du Mongh Photography zei

Zag die daarnet ook liggen, en wou ze ook meenemen , maar toch niet gedaan. Heb wel de mini's mee.

Groetjes
Eline DM*