Pagina's

november 12, 2010

Nieuwe borduurserie...

Toni, macht Musik Oftewel...Alice, maakt muziek.
Alice is mijn dochter en zit sinds kort op blokfluitles.
Nu zag ik op een ander blog dat iemand deze borduurserie al had proef geborduurd en ik viel gelijk voor deze serie.
Vandaag heb ik hem dan ook maar snel besteld met het idee om een stoere tas voor Alice te maken waar ze haar blokfluit en lesboekjes in kan meedragen.
De borduurtjes heb ik, nu nog een leuk patroon voor een tas en dan is het denk ik een leuk sinterklaas kadootje ;)
En zal ik nog eens wat vertellen...ik heb mijn borduur/naaimachine naar beneden gehaald dus binnenkort zal mijn blog wel weer gevuld worden met nieuwe crea's ;)

1 opmerking:

Mirella zei

dit zijn idd. leuke borduurtjes !! ben benieuwd naar je creaties ermee ! ;-)