Pagina's

augustus 16, 2010

Update'je


Zo, dat is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje schreef.
Hier gaat het heel goed, ik heb alleen geen zin om wat te maken, stom is dat...zo waren mijn zusjes zwanger en begon ik gelijk met het maken van een lodger voor hun en zo ben ik zelf zwanger en heb ik geen zin in het maken van een lodger of iets dergelijks.
Sterker nog, ik heb de zolder waar al mijn naaispullen stonden helemaal leeggeruimd dus ik kan ook nergens bij (tenzij ik de dozen weer uitpak), de zolder wordt een slaapkamer dus daar wordt rond oktober/november begonnen met verbouwen maar aangezien ik nu al een soort van nesteldrang heb (stom woord overigens) wou ik dit al leeg hebben en vandaar dat alles nu dus in dozen staat en ik vind het totaal niet erg.
Wel heb ik andere interesse's op het moment...koken, nou jaaaa, nu vond ik koken toch al nooit erg om te doen maar nu wil ik speciale dingen maken en experimenteer ik steeds meer met kruiden etc, ook het "lezen" van kookboeken vind ik fantastisch of het kijken naar al die kookprogramma's op tv, ik sla er werkelijk geen één over...hoe verslaafd kun je zijn.
De bieb heb ik ook al onveilig gemaakt en gewapend met een flinke tas en een lijstje liep ik langs de boekenkasten om er vervolgens met 15 kookboeken weer uit te komen, erg hé, wat moet een mens nu met 15 kookboeken en ik heb ook nog niks gemaakt uit al die kookboeken, nee het kijken naar de plaatjes vind ik een feest op zich.
Ja, ik hoor je denken..."doe even normaal zeg" en je hebt helemaal gelijk, maar ik kan er niks aan doen...ik moet toch iets te doen hebben want zonder hobby kan ik blijkbaar niet dus dan maar 15 boeken meeslepen.
Ach ja, ik ben al bijna op de helft dus erger zal het hopelijk niet worden, alhoewel...er zijn nu 10 boeken over zwanger zijn onderweg naar de bieb hier op het dorp, deze had ik gereserveerd.
Ik mag dan al twee kinderen op de wereld hebben gezet toch is het allemaal weer nieuw voor me (in de tussentijd is er ook behoorlijk wat veranderd qua regeltjes etc), en ik geniet dan ook met volle teugen.
Zoals je ziet verveel ik me dus niet (hoe kan het ook anders met zoveel leesvoer) maar ik maak dan ook niks qua kleding, het trekt mij op dit moment totaal niet, ik hoop wel dat de zin ervoor weer terug zal komen maar dat zal wel lukken, hoop ik ;)

2 opmerkingen:

Michaja zei

Leuk te lezen dat je zwanger bent van je derde kindje. Gefeliciteerd. En grappig dat je helemaal geen zin hebt om dingen te naaien. Nou ja dat komt vast wel weer terug.
Veel plezier met al je boeken!
Groetjes Michaja

Lien zei

Oh!!!! Een dikke proficiat!!!! Ik wens je een fijne zwangerschap toe :-) En dat naaien komt heus wel weer een keer hoor :-p Geniet er maar lekker van!