Pagina's

juli 12, 2010

En weer een give away aktie...

Op de blog van Bobbeez is er een give away aktie...
Ze had een reaktie achtergelaten op een blog berichtje van mij met daarin tevens de mededeling dat ook zij een give away aktie hield, ze geeft een schilderij naar wens weg...super toch!
Aangezien de babykamer nog wel wat decoratie kan gebruiken aan de muur doe ik ook aan deze aktie graag mee.
Ik vind het erg leuke schilderijtjes mede doordat ze een soort van 3D effekt hebben, dit bereikt ze door de schilderijtjes te voorzien van allerlei soorten texturen zoals bijv wafeltjes of veertjes...kijk maar eens op haar blog of site en dan zie je wat ik bedoel.
Bobbeez blog of haar website Bobbeez

3 opmerkingen:

bobbeez-8r1id zei

bedankt voor de vermelding Olly.
Kun je de link veranderen naar http://www.8r1id.nl daar staan de schilderijen op. Bobbeez is voor alle stoffen creaties. Dankjewel!!

madebyme zei

Leuk blog! Ik wil je graag volgen. Mij ook volgen? kijk op: ma-de-by-me.blogspot.com

Liefs Melanie

Michaja zei

Hoi, dank je voor je bezoekje aan mijn blog!
De stof van het tasje komt van blijalsmij.nl
Groetjes Michaja