Pagina's

januari 04, 2010

*OLLY* zomer 2010...Voorproefje

Alvast een sneek peak voor Zomer 2010 bij
*OLLY*
En dit is nog maar het begin.
Diverse jurkjes moeten nog voorzien worden van een leuk borduurtje andere jurkjes moeten nog in elkaar gezet worden en ga zo maar door.
Een tiental shawl's moeten nog gemaakt worden.
Aangezien ik via e-mail steeds meer de vraag kreeg of ik weer zomerkleding aan het maken was en of ik ook van plan was om dit te verkopen heb ik besloten om alvast aan de zomercollectie te beginnen en jullie alvast een sneek peak te geven van waar ik zoals mee bezig ben.
Let wel, er komt nog veel meer aan maar daar kan ik momenteel nog geen foto's van maken omdat deze stukken gewoonweg nog niet klaar zijn ;).
Wanneer de collectie online komt is nog niet zeker maar ik hoop zo snel mogelijk.

Geen opmerkingen: