Pagina's

november 18, 2009

Award...


Van Mariette kreeg ik deze award, bedankt Mariette!


Er zijn een aantal regels aan deze award gebonden, nl. de volgende:


1. Plaats de award en het berichtje op je Blog.

2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven.

3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten.

4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen.

5. Plaats een link naar deze 7 bloggers.

6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven!


Ik voel me zeer vereerd dat ik deze award heb mogen ontvangen maar helaas ga ik hem niet doorgeven omdat veel blogs al een award hebben mogen ontvangen en ik er wel meer dan 7 kan aanwijzen die mij inspireren en die ik regelmatig bezoek.

Ik wil iedereen bedanken die de moeite neemt mijn blog te bezoeken en hoop dat jullie dit ook blijven doen!

En aan mijn mede bloggers zou ik willen zeggen...ga zo door, jullie inspireren mij elke dag weer opnieuw!

Geen opmerkingen: