Pagina's

oktober 16, 2009

En al weer klaar...Bizzkids 3835

Bizzkids skirt 3835
Ik vind het zo'n leuk rokje geworden.
Ja, je moet er van houden en het zal niet ieders smaak zijn maar mijn smaak is het wel ;).
Tikkeltje stoer maar toch meisjesachtig.
Helaas komen de werkelijke kleuren niet goed over op de foto want in het echt zijn de laarzen een beetje zwart grijzig en niet zo flets als op de onderste foto, het roze in de rok zoals de mini bloemen zijn in het echt ook heel mooi roze van kleur en op de foto is het net of er een lila tint in zit wat dus overigens niet zo is.
Maar goed, ik denk dat jullie zo wel het geheel kunnen zien...nu wil ik er alleen nog een leuk roze vestje bij zoeken of zelf een bolero maken van bijv nicky velours maar of me dat gaat lukken...heb niet eens een patroon voor een bolero geloof ik ;)

Ik heb als onderrok een hele fijne tule genomen en deze in drie lagen vast genaaid en als bovenrok de gebloemde stof van Stenzo en zacht roze biasband met witte stipjes.
In het echt vind ik de rok (mooier als op de foto) in combinatie met het coltruitje (coltrui is overigens gekocht ;) ) en de stoere laarzen een plaatje, de geborduurde rozen op haar laarzen hebben overigens dezelfde donkerroze kleur als in de rozen op haar rok.

Ik heb alleen één probleem wat ik niet had verwacht ...mijn dochter wil hem niet aan naar school, ze vind hem erg mooi maar niet om te dragen SHOCK.
Nou ja, ik dring nog even aan en anders komt hij onder *OLLY* op marktplaats ;)

Nu even op zoek naar een leuk vestje of patroon voor een bolero!



10 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Eèèèècht???? Hij is super!!! Stoer maar wel meisjesachtig door de roosjes!?!?!?!?! Hij is práchtig!!! De laarzen, de trui erbij, helemaal perfekt. Heeft ze wel in de spiegel gekeken???

Kirsten heeft ook wel een periode gehad (ze is nu 11) dat ze door de weeks geen rokjes droeg en in het weekend wel. Dat is nu weer over, zal wel te maken hebben wat er op school ook gedragen wordt of eventuele hobbelende hormonen of zo, hahaha...

Ik ben nu ook bezig met tule net een randje onder een jurkje vandaan, en ik vind het net mooier af, zal maar zeggen.

Groetjes, Collie

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een prachtige rok.
Ik ben helemaal weg van die stof heb hem hier in tricot liggen.
Wat jammer dat ze hem niet aan wil hij ziet er super mooi uit.

Groetjes Arjanne

Sandra zei

Ooh hij is super mooi! Wat een geweldige combi zo. Ach het zal wel even wennen zijn voor haar zo'n prachtige aparte rok, trekt ze hem toch eerst aan naar een feestje!

Groetjes, Sandra

PeTrA zei

Wauw wat een superset zeg met die laarzen eronder!! Geweldige rok, heel mooi gemaakt en heel mooi stofje idd :D

groetjes.. Petra

Fiedelientje zei

Ow, die is leuk zeg!!! Ik Houd daar ook wel van hoor! Helemaal super, ga zo door!

Groetjes,
Claudette
Fiedelientje

In Scherven... zei

Wat een prachtig setje zeg!
Het ziet er heel mooi uit!

Super mooi gemaakt!

Nathalie

Mirella zei

wauw..... wat een mooie rok, super mooie stof!!!

Unknown zei

geweldige rok,en heel stoer met die laarzen eronder.jammer dat je dochter hem niet aanwil,waarschijnlijk moet ze nog even wennen,of misschien is ze bang geplaagd te worden,wat meestal voortkomt uit jaloersheid.
ik hoop dat ze hem alsnog gaat dragen,want ze ziet er geweldig uit in dit setje.
groetjes emilie

mjcboone@zeelandnet.nl zei

Hoi Monique.
Ik vind hem superleuk en zag hem op marktplaats staan. Wat is de lengte van de rok? Als het past wil ik hem graag hebben!
Groetjes Lianne Boone

*OLLY* zei

Hoi Lianne,

Ik zal de maat zo even opmeten en dan mail ik je dat zsm door ;)
Groetjes Monique