Pagina's

oktober 26, 2009

Bestel maar, bestel maar, bestel maar....

De stoffenkraam heeft een 15% kortings aktie op het gehele assortiment voor abbonee's van de knippie en ik heb daar gisteravond dan ook maar gelijk gebruik van gemaakt ;)
De Amelie had ik al eens eerder gehad maar ook weer verkocht omdat ik er niks meer mee deed...dat dacht ik tenminste, want nu heb ik zulk leuke fleece gezien dat de Amelie toch weer van pas komt. Maar helaas geen patroon meer, maar dat dat gaat niet zo lang meer duren ;)
Ik zag deze rode tricot met roze stippen en ik heb er maar gelijk een meter van besteld, leuk voor een shirtje of als voering van het een of ander.
En deze paarse velvet zag ik bij de stoffenwinkel bij ons in de stad en ik was dan ook gelijk verkocht maar omdat ik toen nog niet wist wat ermee te doen heb ik de stof maar laten liggen, éénmaal thuisgekomen spijt als haren op mijn hoofd want onderweg naar huis kwamen er genoeg ideeën en nu zag ik hem bij de stoffenkraam en met de 15% korting eraf was het opeens een nog leuker stofje en van deze stof is dan 1.5 meter onderweg ;)

Een fleece met stippen...mwah, dat was het eerste dat ik dacht een week geleden maar in die tijd zag ik wat leuke voorbeelden van anderen die deze stippenfleece hadden gebruikt en toen werd het ineens wel een leuke stof dus ook deze is onderweg...1.5 meter, leuk voor een amelie, trui, shawl of wat dan ook


En nog een fleece maar dan met grotere stippen...ook deze is rood met roze.


Het is wel veel stippen he, valt mij nu ook ineens op haha.
Maar goed, stippen zijn ook gewoon leuk en ik kan natuurlijk ook alleen de mouwen van een trui met stippenstof maken...O' de ideeën borrelen al weer op, laat de stof maar komen ;)








1 opmerking:

geen zei

Superrrrr leuke stofjes allemaal, ben zelf ook gek op stipjes :)

Groetjes Sandra