Pagina's

september 28, 2009

En wéér een traktatie...

Morgen mag onze zoon al weer tien jaar worden en dat betekend dus ook trakteren.
Na wat brainstormen kwam hij op het idee van Mario Bros cakejes...


Mario zelf vond ik niet zo makkelijk om te boetseren, geef mij maar liever een onbekend figuurtje en ik boetseer het getrouw na maar zodra het een bekend figuur is krijg ik een soort pietje precies gevoel en dan lukt het me dus niet om het zo te maken dat het ook echt precies lijkt.

Maar ach, mijn zoon is er enorm blij mee ondanks dat de witte wolkjes niet op wolkjes lijken (ik dacht namelijk dat het spookjes moesten voorstellen) en hij kan niet wachten tot het al morgen is want dan mag hij éindelijk trakteren...dan kun je jezelf wel zo stoer voor willen doen omdat je toch al tien jaar wordt maar diep van binnen ben je dan toch nog een klein ventje....en gelukkig maar want ze worden veel te snel groot ;)

5 opmerkingen:

Mirella zei

Gefeliciteerd met je zoon!!
En wat een mooie tractatie weer

Leremme zei

Jouw zoon boft maar met zo'n crea mama! en wederom gefeliciteerd!

li@ne zei

Wauw Monique, wat een gave cake-jes ! Bijna zonde om op te eten. Rien gaat hier vast de blits mee maken. Gefeliciteerd en maak er een leuke dag van !

Groetjesss, Liane

PeTrA zei

Jeem wat creatief zeg! Superleuk en ik denk ook wel superlekker ;)

groetjes, Petra

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd met je zoon! En wat heb je weer mooie tractaties gemaakt! Práchtig!!!!

Groetjes, Collie