Pagina's

september 04, 2009

De scholen zijn (bijna) weer begonnen...

Nou ja, bijna dan...


Wij houden hier nog even weekend en dan gaan ze Maandag weer naar school.

Zes hele weken heb ik ze thuis gehad en ik vond het heerlijk, als het aan mij lag plakten we er nog twee weken aan vast maar helaas gaat dit niet en eigenlijk is dat maar goed ook want de kinderen willen naar SCHOOL, ze willen graag in hun nieuwe klas beginnen en de oudste mag een rekenmachine gaan gebruiken en krijgt volgens hem een échte agenda (nog niet wetende dat die agenda ook wel eens vol kan komen te staan met huiswerk, Ssssst) dus voor hun kan de vakantie niet snel genoeg voorbij zijn maar als ik mag spreken voor mezelf dan vind ik het toch wel jammer dat de vakantie al weer bijna voorbij is.

We hebben het zo leuk gehad...een weekje op vakantie naar mijn zusje, BBQ-en, de kindervakantieweek (rommeldam genaamd), drie dagen voetbalkamp waar de oudste aan meedeed georganiseerd door de JVOZ en er werd ook nog gewerkt tussendoor in ons fruitteeltbedrijf en de kids hielpen mij weer mee wat ook erg leuk was, we hebben gezongen en gelachen en ondertussen hebben we de appels van de jonge bomen gedund.

Maar ach, elk nadeel heeft zijn voordeel zo ook voor de kinderen die hun vriendjes en vriendinnetjes weer kunnen zien en in mijn geval betekend het (hopelijk) weer meer tijd voor mijn hobby's zoals kleding maken en taarten bakken.

Met het taarten bakken mag ik binnenkort weer beginnen aangezien mijn kids eind deze maand jarig zijn dus dat betekend cupcakejes maken voor de voetbal, voor school en voor de kinderfeestjes en ik heb er zin in!

Daarnaast komt de regelmaat ook weer lekker terug en dat heeft toch ook wel wat vind ik!

Kortom, we hebben van de vakantie genoten maar vinden het toch ook wel fijn dat de scholen weer begonnen zijn!

2 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Mijn kinders zijn alweer twee weken naar school geweest. De oudste is net terug van kamp van de middelbare school en de middelste gaat volgende week op kamp van groep acht. En heeft sinds afgelopen maandag een rekenmachine gekregen en vind dat maar wat tof! De jongste is naar groep 3 en heeft een echt etui mee naar school mogen nemen. Helemaal trots want ze gaat nu naar de èchte school! Wel leuk om te zin dat ze er alledrie heel veel zin in hebben!

Groetjes, Collie

Alice zei

Bij ons zitten er ook al weer 2 (drukke!!) weken op. Ik heb niet eens meer het gevoel dat ik 3 weken geleden nog vakantie had! Tjonge! Wij zijn net terug van kamp met groep 7 en 8. Kortom, ik ben bekaf ;-) Leuk dat je weer gaat bakken. Ik ben er nog maar net mee begonnen... en vind het heel erg leuk om te doen! Ik denk dat ik er dit weekend weer één ga maken. Zit nog te twijfelen tussen cupcakes of een taart. Ik ben erg benieuwd naar jouw dvd!!