Pagina's

april 29, 2009

Hollands Glorie

Deze tuniek heb ik gemaakt voor op marktplaats en voorzien van een borduurtje uit de serie Antje the milkmaid van Emioli Deze delftsblauwe stof heb ik pas nog op de stoffenmarkt gekocht en inmiddels is er ook nog een jurkje in dit delftsblauwe stofje in de maak voor mijn dochter.
Op het achterpand dat volledig van de marine blauwe stof is gemaakt bevind zich de tekst Antje en daarboven staat een molentje, nu lijkt het rondje om het molentje heen niet mooi rond te zijn maar in het echt is dit wel zo hoor.
In het echt zijn de kleuren vele malen mooier maar blauw is moeilijk te fotograveren vind ik, het lijkt of heel donker of heel vaal van kleur en dat laatste is nu al helemaal niet de bedoeling.
Het is wel weer een model Roos 3019 maar ik vind het zo'n gave tuniek en het staat ook zo leuk met een legging eronder en stoere hoge gympen en daarnaast ik heb er ook veel vraag naar dus voorlopig zit ik nog in dit modelletje alhoewel ik ook al weer met een roos 5011 bezig ben ;-)

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dit is een leuke stoere versie van de Roos 3019. En inderdaad donkere kleuren zijn lastig om te fotograveren, zonder flits wordt het ontzettend donker en zie je geen enkel stiksel zitten en met flits wordt het weer een totaal andere kleur. Ik vind het jurkje ontzettend leuk, ook de accenten op de achterkant!

Groetjes, Collie

monique zei

heel erg leuk!
De kleuren zijn idd soms moeilijk te vangen in een foto ,ik maak vaan buiten fotó's niet in de zon en gebruik een witte achtergrond.
Het blijft even zoeken tot je de juiste plek gevonden hebt.
Monique

ingrid zei

Erg leuk hollands jurkje !
Groetjes Ingrid.