Pagina's

februari 06, 2009

UITSLAG VERLOTING...

Helaas was er niet veel animo om mee te doen met de verloting van het engelstalig boekje over de lockmachine, in totaal maar vier reaktie's waarvan er al twee geroyeerd waren omdat dit reaktie's waren uit China, dus uiteindelijk ging het tussen Marloes en tussen Adriana.
Mijn dochter wou wel helpen en we hebben er maar gelijk een paar foto's van gemaakt.
Hier komt de uitslag

Adriana, van harte gefeliciteerd met het boekje, ik mail je zo nog even privé voor je adresgegevens en dan gaat het boekje zo snel mogelijk op de bus!

Marloes, helaas heb je het boekje niet gewonnen maar ik wil je wel graag een troostprijsje opsturen, ik mail jou dus straks ook even voor je adres gegevens en dan komt het troostprijsje jouw kant op.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie dat de loting zeer professioneel is uitgevoerd, keurig! Ik wens Adriana veel plezier met haar prijs! Zondag as ga ik naar een heuse lockcursus toe, daar word ik vast ook veel wijzer van.

Groetjes,
Marloes