Pagina's

februari 06, 2009

Ontspannen....

Afgelopen maandag tijdens het boodschappen doen nam ik de Ariadne at Home mee omdat ik dit zo'n leuk blad vindt.

Toen ik het thuis aan het doorbladeren was kwam ik op een advertentie terecht van zester en die trok gelijk mijn aandacht.IK als echte tijdschrift liefhebster las dat je nu voor 5,95 euro (er kwamen nog wel verzendkosten bij van 2,95) een paar zester sokken kon bestellen en daar dan nog eens TIEN gratis tijdschriften bij kreeg, zoals je zult begrijpen was mijn nieuwsgierigheid snel gewekt en ik ben dan ook gelijk naar de site gesurft en jawel hoor de aktie was nog geldig dus heb ik gelijk het pakket besteld en zojuist werd dit pakket thuis bezorgd.
De sokken zijn erg leuk als je van die felle kleurtjes houdt, maar ach ze zitten toch in mijn sloffen en het ging mij om de tijdschriften. Mijn dochter heeft zich al beschikbaar gesteld voor de sokken maar ik denk dat ze voor haar toch nog wel te groot zullen zijn (zelf denkt ze van niet want ze is ook al een grote meid ;-))
De donald duck junior die erbij zat is al gelijk ingepikt door de kinderen dus die hebben ook weer een leuke middag!
Nu heb ik vanavond nog geen tijd om lekker te ontspannen met een tijdschriftje en een kopje thee want er moet nog geklust worden in huis maar zodra ik een kans zie spring ik op de bank met mijn zelfgehaakte sprei, een kopje thee en een koekje erbij en dan maar lezen....ik kijk er nu al naar uit.

Geen opmerkingen: