Pagina's

mei 19, 2008

Rokje Sara is klaar



Van de week kreeg ik een heel erg leuk patroon (nog bedankt ;) )

Het model is va Farbenmix en heet Sara, erg makkelijk te maken.

Ik heb er alleen geen zakken bijgemaakt op de achterkant (was achteraf toch leuk geweest dus misschien doe ik dat alsnog) en heb de voorsluiting gewoon zo afgewerkt ipv met knoopjes.

Gisteravond heeft ze hem even gepast en hij staat goed, misschien ietsjes te lang maar liever te lang dan te kort.


Nu nog een blousje/shirt erbij zoeken of maken en dan kan ze hem aan, tenminste....als het zonnetje weer eens gaat schijnen.


Het volgende projekt wordt de tuniek Roxy van Farbenmix én ga een babylodger maken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hej hej Miekpiek,

Heel erg leuk rokje, ziet er echt goed uit.
Heb je het op een cursus geleerd of zelf?
Knap hoor.

Ik dacht er zelf aan om samen met Cathalina een rokje te gaan maken... gewoon beginnen met iets makkelijks, enne... hoe moeilijk kan een kokerrokje zijn, haha

Liefs en heel veel groetjes, Yentl

*OLLY* zei

Ik heb geen cursus gevolgd hoor haha.
Dit model is gewoon zo eenvoudig, het is wel even goed lezen maar Farbenmix beschrijft zijn patronen erg duidelijk en er zijn Nederlandse beschrijvingen van te downloaden mét een stap voor stap foto uitleg...ideaal!
Moet je maar eens kijken op www.farbenmix.de en dan even klikken op patroonbeschrijvingen, dan zie je wat ik bedoel met de uitleg...je ziet dan ook gelijk welke modelletjes ze allemaal verkopen.
Ze zijn echt heel erg leuk en makkelijk te maken, dat moet jij toch ook kunnen ;)

Groetjes Monique