Pagina's

februari 19, 2013

Uitlje...en meer!

Ook al zo'n leuk patroon!
Als ik het mij goed herinner, was dit een gratis patroon van het amigurumiforum. Het is in ieder geval ontworpen door EchtStudio. Er schiet me nu alleen iets te binnen... Ik wist dat ik iets was vergeten toen ik met het bewerken van de foto bezig was, maar wist niet wat! Zien jullie het ook?... De kruisjes op het buikje! Ik ga die vanavond maar eens borduren. Snap niet hoe ik die kon vergeten...Dat detail was juist hetgeen waardoor ik het uiltje zo leuk vond, haha
 
Ik hoop morgen ook het nieuwste boekje van Christel Krukkert te mogen ontvangen!
 
 Ik heb deze zondag besteld en ze zouden vandaag binnen zijn bij de winkel waar ik het besteld heb en gelijk verzonden worden...Jihaaaa. Een leuk vooruitzicht dus ;)
Ik ben zo benieuwd naar de patronen die erin staan!
Ik heb het boekje besteld bij deze webwinkel
 
Op dit moment ben ik bezig met een patroon van Stip&Haak
Afbeelding van Stip&;Haak
Beide kippen wil ik gaan haken, maar ik ben nu met de bruine variant bezig!
Het is een heel duidelijk patroon en te koop via Stip&Haak 
 
En als ik deze leuke kippen af heb, dan ga ik verder met een ander leuk ontwerp, maar dan van Mala Designs.
Afbeelding van Mala Designs 
en een patroon van kleine kippen van Babsies Hook
 Afbeelding van Babsies Hook
Weer genoeg te haken dus ;)
 
 
 

6 opmerkingen:

Michelle zei

Wat een super leuke ideeën allemaal, je hoeft je de komende tijd niet te vervelen!
Veel haak-plezier..

Ingrid zei

Dat is inderdaad een heel leuk boekje.
Ik heb het geloof wel eens doorgebladerd bij de Boekenvoordeel.
Ik zie de haakwerkjes vanzelf wel op je blog komen.

Groetjes Ingrid.

ChériesCrochet zei

Zo te zien zijn we allebei fan van dezelfde ontwerpsters :-)

Studio Wien-art zei

Nou zo vind ik het uiltje ook al ergggg leuk!
En ook die foto's zijn altijd zo leuk om naar te kijken!
Zo te zien hoef jij je voorlopig niet te vrevelen.
Groetjes, Corine

Herriet zei

Wat ben je weer heerlijk aan de haak, Monique! Leuk wat je allemaal van plan bent, ik ben heel benieuwd naar het resultaat... maar dat zien we vast snel op je blog ;)
En dat boekje... die wil ik natuurlijk ook heel graag hebben, haha!

Marjo zei

Leuke dingen allemaal weer, lees je blog altijd graag.

Ik ben pas ook een blog begonnen, misschien vind je het leuk om een keer te kijken....

http://tantepollepop.blogspot.nl/

mvg
marjo