Pagina's

augustus 25, 2012

GEZOCHT! Bizzkids 2011 Zomer

GEZOCHT, WANTED!!!

Gevonden, Found!!!
 
 
Ik ben op zoek naar bovenstaande Bizzkids.
Wie heeft er nog ééntje liggen en doet er niks meer mee?
Ik neem hem heel graag van je over! (uiteraard tegen betaling)
Het gaat mij om het rokje modelnr: 3092 (soort ballonrokje)
Mocht er iemand zijn die het blad heeft en dit model (in alle maatverdelingen) wil uittekenen? Dan zou ik daar al enorm mee geholpen zijn!
 
Ik ben inmiddels voorzien!!! Heel erg bedankt allemaal voor het meedenken en zoeken!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb hem wel,maar wil hem nog niet kwijt.als er nu echt niemand reageert die hem wil verkopen,dan wil ik het wel uittekenen.
groetjes janneke

Anoniem zei

Hallo,

Is er een bizz kids voorjaar/zomer en een bizz kids zomer? Ik kan nl. dat nr. niet vinden in de bizz kids voorjaar/zomer. Ik hoor het wel van je.
Hartelijke groet, Bertha B.

*OLLY* zei

@ Bertha B.

Sorry voor de verwarring. Ik heb een verkeerd nummer genoteerd...niet handig! Maar inmiddels ben ik in het bezit van dit leuke blad ;)
Bedankt voor jullie reaktie's!