Pagina's

mei 09, 2011

Uitslag...Slagharen...

"Tromgeroffel"

AND THE WINNER IS...


Zoals jullie kunnen zien heeft nr 14 gewonnen...

Nu even kijken wie dat eigenlijk is hoor ;)


Ahaaa, Ingeborg van Bonte Tante heeft de kaartjes gewonnen!

Ingeborg, ik mail je vandaag nog even voor je adres en dan kan de bon met de post mee, veel plezier ervan!

Nu nog even verdere uitleg over de uitslag....ik heb random.org gebruikt zoals jullie kunnen zien.

Er waren 18 personen die hebben mee gedaan, deze 18 personen zijn de random in gegaan en daar kwam toen nr 14 uit en dat bleek dus Ingeborg van Bonte Tante ;)

Ik wil een ieder bedanken voor jullie deelname, helaas heb ik maar 1 bon, maar wie weet volgt er nog wat in de toekomst ;)

1 opmerking:

Bonte Tante zei

Hoi Monique,

Doe ik voor de eerste keer mee met een give-away en is het gelijk bingo!Wat leuk dat ik de kaartjes heb gewonnen! We zijn er blij mee! Vandaag zijn de meiden weer naar school dus in een volgende vakantie komen de kaartjes zeker van pas!
Dankjewel,
groetjes Ingeborg