Pagina's

februari 18, 2011

...


5 opmerkingen:

Eline DM* zei

heej, ik heb is een vraagje, hoe doe jij je achtergrond ?

Want ik weet de uitleg al maar het lukt niet om er allles op te krijgen, welke standaardsjabloon heb jij wel gebruikt ?

Groetjes
Eline DM*

*OLLY* zei

Hoi Eline,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee haha, ik doe altijd maar wat en hoop dan dat het goed komt ;)
Ik zal zo eens kijken of ik het ergens kan terug vinden...je hoort er nog van!
Groetjes Mo

*OLLY* zei

Eline,

Ik heb een minima template van blogger gebruikt en de achtergrond komt van shabbyblogs.com
Is dit wat je wou weten?
Ik hoor het anders wel...

Eline DM* zei

En hoe geraak ik aan een minima template ?

*OLLY* zei

Je moet dan via je instellingen de keuze klassieke layout aanklikken...daar ligt het probleem namelijk.