Pagina's

januari 18, 2010

Uit de oude doos...

Vanmiddag heb ik de tijd genomen om een aantal oudere dvd's te bekijken (ik schrijf nooit op wat er op de betreffende dvd staat, niet zo handig) en kwam toen deze foto's tegen die gemaakt waren op de bruiloft van mijn zusje en zwager.
Op een paar foto's stond mijn dochter in deze outfit.

Dit was dus het begin van mijn naaihobby.

Dit setje was mijn eerste kreatie en ik ben er tot op de dag van vandaag nog steeds trots op.
Het is een model uit een oudere knippie idee en dat nummer heb ik hier nog steeds, jammer genoeg ging de maat maar tot maat 122 als ik het mij goed kan herinneren en is dus voor mijn dochter inmiddels te klein.

Nu zie ik haar ook niet meer zo snel in zoiets lopen hoor maar ik blijf het een mooi geheel vinden.
De blauwe stof komt op de foto een beetje flets over maar was in het echt een mooi marine kleurig linnen gecombineerd met wit linnen.

De overgooier heb ik toen gedecoreerd met satijnen roosjes.
Het is niet iets dat ik recent heb gemaakt, deze foto is van het jaar 2007 maar ik wou het toch even laten zien :)

6 opmerkingen:

Marijke van Ooijen zei

Wat een mooie creatie...en tijdloos want het is nog steeds gaaf!

Groetjes,
Marijke

Liane zei

Hé, dat modelletje ken ik ! Volgens mij heeft Isa ook van dat patroon een jurkje gehad. Ik zal morgen eens kijken of ik er een foto van kan vinden. Superlief jurkje trouwens, echt tijdloos !

Groetjes, Liane

kronova zei

Hoi,
Dat patroon was toen echt een hit en is nog steeds leuk.
Ik heb hem toen ook gemaakt maar waar Heb ik de foto's gelaten ????
groetjes Kronova

Margreeth zei

Geweldig model!! ik heb het setje destijds ook gemaakt, in rood linnen. super!

PeTrA zei

Ooh dat setje heb ik ook een keer gemaakt in het verleden.. hij blijft mooi! Staat super!

groetjes.. Petra

Jetje's Art zei

het is idd een erg lief maar oook stoer jurkje. Ik zou hem graag graag willen maken voor mijn dochtertje ( 5 maanden) maar heb het patroon niet zou u hem kunne toe mailen of kopieren en op sturen?

Groetje
Jetje

( de knippie is volgens mij niet meer te koop)