Pagina's

juni 08, 2009

Cup of Cakes....

*Cup of Cakes*


Dat is mijn nieuwe blog die ik naast *OLLY* ga bijhouden.

Ik heb besloten weer wat te doen met mijn hobby taarten maken en decoreren dus heb ook maar gelijk een blog aangemaakt.

Helaas was de link cupofcakes al vergeven dus is het deze link geworden...




Tevens ga ik opruiming houden wat betreft een aantal stoffen die ik niet gebruik nu of in de toekomst en heb nog wat patronen van Roos en Farbenmix op marktplaats gezet (stoffen volgen later deze week)

Tevens vind je daar twee engelse vertalingen van Tilda boeken (tone finnanger).

Mocht je nog wat zoeken, zoek dan op de plaatsnaam Wemeldinge en je ziet de roos patronen er zo tussen staan...


1 opmerking:

Mariette zei

Leuk, ik ga zeker eens een kijkje nemen!

Groetjes, Mariƫtte