Pagina's

oktober 10, 2008

De jas Orella is....klaar!



Pffffff, ik vond het een hele klus en heb het mezelf veel te moeilijk gemaakt door de jas met een fleece te voeren, dit werd toch wel erg dik op bepaalde stukken en was dus niet makkelijk om onderdoor de naaimachine te halen, máár de jas is af, helaas zónder borduurtje want durfde het toch niet aan en aangezien mijn dochter hem zo mooi genoeg vond was ik allang blij.

Ik maak er nog een bijpassende shawl bij en dan is de jas écht klaar.

Het keren vond ik zo'n ramp (nooit gedaan en nog nooit gezien hoe dit moest) dus heb ik de jas op een andere manier dichtgenaaid, dus niet volgens de beschrijving.

Het is op zich een erg simpel patroon maar zou hem de volgende keer niet meer met fleece voeren (de mouwen zijn overigens niet met een fleece gevoerd hoor ;-) )

Ik ben er zelf wel tevreden over ook al zie ik best wel een paar kleine schoonheidsfoutjes maar ách de kleine meid is enorm tevreden met haar ROZE jas en daar gaat het om.

Voor mij was het maken van deze jas een goede les, ik weet nu wat ik de volgende keer wel en niet moet doen.

Geen opmerkingen: