Pagina's

juni 19, 2008

Dotted dream bag...ottobre

JAAAA, ik heb mijn allereerste tas gemaakt!

Ik las op het Sancho forum over de Dotted dream bag.

Dit is een gratis patroon van de Ottobre en dat heb ik dan ook gelijk maar gedownload want vond het zo'n ontzettend leuk model.

Eenmaal uitgeprint moest ik het wel een aantal keren lezen én natuurlijk nog een leuk stofje uitzoeken (héél belangrijk). Het is een zwart witte combinatie geworden zodat het een beetje sjieke tas werd maar door het speelse stippeltjeslint en de gesp is het ook wel weer lekker hip.

De hengsels heb ik breed gelaten en dus niet helemaal het patroon gevolgd wat dat betreft, ik vond dit namelijk leuker staan.

Ik heb nog stof over dus er volgt zeker nóg een tas maar dán met een oranje bandje of misschien wel knalrood of...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He monique,
Ik vind de tas idd ontzettend leuk en idd je kunt er alle kanten mee op. Hij is hip en toch ook wel netjes. Super hoor. Iets om trots op te zijn.

Groetjes Gonnie

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat een ontzettend leuke stoffencombinatie is dit!